pierwsza wizyta w imed kids

jak się przygotować?

przyjdź wcześniej

Przyjdź przed wizytą ok 5 min wcześniej, a jeżeli jesteście jeszcze wcześniej, to zapraszamy do czekania w naszej sali zabaw na końcu górnego korytarza

potwierdź swoją obecność

Po przyjsciu do Imed kids, zgloś swoje przybycie w rejstracji, jezeli jesteś pierwszy raz u nas przyjdz 10-15 min wczesniej celem wypelnienia dokumentacji medycznej, ankiety zdrowotnej i wszystkich niezbędnych zgód. Czasami trwa to chwilę, a nie chcemy tracić czasu przeznaczonego na wizytę.

pierwsza wizyta tylko z opiekunem prawnym

Na wizyte dziecko musi sie zglosic z opiekunem prawnym, zadne zgody i upowaznienia dla czlonkow rodziny nie beda uwzgledniane, chyba ze wydane sądowo

umyj zęby dziecka

Do gabinetu na wizytę pacjent musi miec umyte zęby przed wizytą, gdyz resztki pokarmowe na zebach uniemożliwiają badanie i leczenie. Jezeli dziecko bedzie mialo nieumyte zeby, lekarz oczysci zeby za dodatkową oplatą

miej zapas czasu

Przed wizytą zaplanuj sobie troche wiecej czasu na wizyte, niz jezst pocatkowo planowane. Cxzasami zdażają się opoznienia zwizane z trudniejszymi przypadkami lub trudniejsza wspolpraca u pacjentow. Czekaj cierpliwie na swoją kolej, po zgloszeniu przybycia do IMED kids w rejstracji – personel w gabinecie widzi informacje o Twoim przybyciu. Jezeli rozpoczecie wizyty sie opoznia, moze to wynikac z przedluzajacego sie zabiegu poprzedniego pacjenta. Do kazdego pacjenta podchodzimy indywidualnie, czasami niektore dzieci potrzebuja troszeczke wiecej czasu, co wplywa na niewielkie poslizgi czasowe. Twojemu dziecku tez poswiecimy adekwatna ilosc czasu. _ czy cos w tym stylu.

znaj słowa zakazane

Przed wejsciem do gabinetu jak i w gabinecie nie uzywamy slownictwa wywolujacego nieprzyjemne skojarzenia: Nie uzywaj – „ nie będzie bolało” , „zastrzyk” , „igła” „wiercenie”, „ borowanie” „wyrywanie”, „nie boj się”, „nic nie będzie robione”,

pozwól leczyć

W gabinecie odzywamy się tylko i wyłącznie na polecenie personelu. Podczas leczenia pacjenta, rodzic może oposcic gabinet jezeli pacjent wyrazi zgode, w trakcie leczenie jezeli pozostaje w gabinecie to zajmuje miejsce na krzesle przy biurku i nie odzywa się, żeby nie utrudniac wspolpracy z pacjentem, chyba ze na prosbe o wsparcie w komunikacji z pacjentem, na prosbe personelu. Lekarz i asystentka dokladaja wszelkich starań, aby nawiazac porozumienie z pacjentem. Pozwalamy lekarzowi i asystence działać. Staramy się stosować sprawdzone metody, a jest ich sporo, ktore sprawdzaja sie w roznych sytuacjach i przy roznych pacjentach.

nie decyduj o nagrodzie

Decyzje czy dziecko zasluzylo na nagrode czy nie, pozostawiamy lekarzowi. Nie wymuszamy na lekarzu nagradzanie dziecka. Nie kazdy pacjent wychodzi z nagroda. Nagroda ma na celu wzmacnianie dobrych zachowan u pacjenta. Czasami nagradzamy starania, jezeli widzimy że pacjent na prawde staral sie byc dzielny. Jezeli rodzic ma ochote nagradzac pacjenta za samo przybycie do gabinetu, bez koniecznosci bycia dzielnym, to prosze to robic poza gabinetem, we wlasnym zakresie. Jednakze zwykle nie przynosi to zamierzonego celu, jakim jest wzmacnianie pozytywnych zachowan i dziecko kolejnym razem powiela rowniez nie stara sie byc bardziej dzielnym.