Regulamin rezerwacji terminu na leczenie w znieczuleniu ogólnym
Zabieg w znieczuleniu ogólnym wymaga skoordynowania wielu działań medycznych, przygotowania sali zabiegowej, pokoju wybudzeń i rezerwacji czasu zespołu medycznego.
I. Zasady ogólne
- Rezerwacja dotyczy zabiegu w znieczuleniu ogólnym w Centrum Medycznym IMED Sp. z o.o. Sp. k. ul. Czesława Niemena 2/U7.
- Zabiegi realizowane są w:
- Centrum Medycznym IMED Rumia, ul. Katowicka 14
- Centrum Medycznym IMED Gdańsk, ul. Pilotów 2
- Przed rezerwacją terminu obowiązkowa jest konsultacja z lekarzem prowadzącym (płatna wg cennika).
- Każdy Pacjent ma obowiązek zapoznania się z regulaminem oraz zaleceniami przed/pozabiegowymi.
- Kontrolne wizyty pozabiegowe odbywają się według ustaleń z lekarzem prowadzącym wykonującym zabieg.
- Niezbędnym dla realizacji zbiegu jest punktualne przyjście na ustaloną wizytę. Spóźnienie ponad 15 minut może skutkować niemożliwością wykonania zabiegu i utratą opłaty rezerwacyjnej.
II. Rezerwacja terminu zabiegu
- Ustalenie terminu zabiegu w znieczuleniu ogólnym wiąże się z opłatą rezerwacyjną w wysokości 1000,00 PLN (za rezerwację gabinetu i gotowość zespołu medycznego).
- Opłata rezerwacyjna może zostać wpłacona gotówką/kartą w Centrum Medycznym IMED lub przelewem na konto Centrum Medycznego IMED Sp. z o.o. Sp. k. w terminie 3 dni roboczych od chwili rezerwacji.
- W przypadku dokonania wpłaty w formie przelewu bankowego w tytule należy wpisać „Opłata rezerwacyjna, imię i nazwisko Pacjenta, data zabiegu”. Brak wpłaty w ww. terminie będzie skutkować anulowaniem rezerwacji.
- W przypadku chęci rozłożenia płatności za zabieg na raty, umowa kredytowa musi zostać podpisana najpóźniej na 2 tygodnie przed planowanym terminem zabiegu.
- Opłata rezerwacyjna zostanie odliczona od kwoty wynikającej z przeprowadzonego leczenia.
- Zastrzegamy sobie prawo zmiany terminu zabiegu z przyczyn niezależnych od Centrum Medycznego IMED (np. choroba lekarza lub inne zdarzenia losowe). Takie sytuacje zdarzają się sporadycznie, ale bierzemy je pod uwagę. O zaistniałej sytuacji powiadomimy niezwłocznie telefonicznie lub mailowo i wyznaczymy nowy termin zabiegu w przyśpieszonym terminie. W takim przypadku Pacjent może zrezygnować z zabiegu i żądać zwrotu całości wpłaconej opłaty rezerwacyjnej.
III. Zwrot opłaty i rezerwacja kolejnego terminu
- Opłata rezerwacyjna podlega zwrotowi w następujących przypadkach:
- zwrot całości wpłaconej kwoty – jeżeli Pacjent poinformuje nas o rezygnacji z zabiegu co najmniej 7 dni roboczych przed planowanym terminem zabiegu (bez podania przyczyny),
- zwrot całości wpłaconej kwoty – w przypadku anulowania rezerwacji przez Pacjenta z powodu choroby w terminie do 5 dni przed planowanym zabiegiem oraz po dostarczeniu zaświadczenia lekarskiego,
- zwrot 2/3 wpłaconej kwoty – w przypadku anulowania rezerwacji przez Pacjenta z powodu choroby w terminie od 5 do 3 dni przed planowanym zabiegiem oraz po dostarczeniu zaświadczenia lekarskiego.
- Opłata rezerwacyjna nie podlega zwrotowi w następujących przypadkach:
- odwołanie terminu zabiegu przez Pacjenta w okresie krótszym niż 3 dni,
- niedostarczenie w terminie umówionym z lekarzem kompletu wyników zleconych badań,
- niestawienie się na zabieg w wyznaczonym terminie,
- złego stanu zdrowia niepotwierdzonego zaświadczeniem lekarskim,
- nieprzestrzeganie wytycznych opisanych w „Zaleceniach dotyczących leczenia w znieczuleniu ogólnym”.
- Zwrot opłaty rezerwacyjnej ma miejsce w takiej samej formie, w jakiej została dokonana wpłata. Zwrot może zostać dokonany w innej formie zaakceptowanej przez Pacjenta i Centrum Medyczne IMED.
- W sytuacji, kiedy Pacjent dokonuje kolejnej rezerwacji terminu na zabieg w znieczuleniu ogólnym, zobowiązuje się dopłacić opłatę rezerwacyjną w części, która została mu potrącona z powodu rezygnacji z umówionego terminu. Dopłaty należy dokonać w terminie 3 dni roboczych od momentu dokonania rezerwacji na kolejny termin zabiegu.